انجمن علوم و فناوری نانو دانشگاه فردوسی مشهد

همگام شو در آغاز یک انقلاب
انجمن علوم و فناوری نانو دانشگاه فردوسی مشهد

انجمن علوم و فناوری نانو دانشگاه فردوسی مشهد با تاسیس در سال 1392 اولین گام را به سوی پیوستن به انقلاب جهانی فناوری نانو برداشت.

این انجمن پس از گذشت یک سال و عبور از پیچ و خم های نظام اداری و با عزمی جدی قصد دارد طی برنامه ای سه ساله اولین الزامات را برای رشد در این مسیر فراهم آورد.

بدیهی است طی این مسیر به تنهایی سخت و دشوار خواهد بود.

ازاین رو از تک تک شما عزیزان دعوت به عمل می آوریم تا در این مسیر با ما همراه شوید و دست یکایک شما را به گرمی می فشاریم.

  • ۰
  • ۰

LG اخیرا تازه ترین دستگاه خود با عنوان LG G Flex را با چند تکنولوژی جدید که تابحال دیده نشده نیز معرفی کرده است. این دستگاه در نوع خود نیز یک فبلت با مشخصات عالی می باشد، چرا که دستگاه در چند مشخصه ی جدید قابل توجه مانند طراحی منحنی وار فرورفته منحصر به فرد، فن آوری باتری بزرگ، و پوشش خود ترمیمی بسته بندی شده است.

گوشی G Flex ال جی‌,گوشی ال جی‌ G Flex,گوشی منحنی ال جی‌ G Flex

LG G Flex دارای توانایی لازم برای ترمیم بسیار سریع خود می باشد. مشخصه خود ترمیمی دستگاه جی فلکس  در جهان گوشی های هوشمند نادر و کمیاب است. LG به جای استفاده از پوشش سخت UV از رزین نرم استفاده کرده است.

در فیلم زیر خاصیت خود ترمیمی این فبلت با یک گوشی دیگر مقایسه می شود:

 

دانلود فیلم خود ترمیمی LG G Flex

با این حال، فرآیند خود ترمیمی برای رخ دادن کمی زمان می برد، بعلاوه تحت دمای بالاتر نیز بهتر عمل می کند. در آزمون انجام شده، یک خراش سطحی با یک چاقوی تیز به سطح فبلت وارد کردیم. واضح است که در نگاه اول این خراش قابل مشاهده و دیدن است، اما بعد از چند دقیقه قرار دادن در جیب خود، جایی که درجه حرارت بدن ما را جذب کرد، پهنای خش تا حد زیادی کاهش یافت. با این حال، این خراش بطور کامل حذف نشد. در زوایای خاص، بنظر می رسد که هیچ خشی هرگز اتفاق نیافتاده است، اما در برخی از زوایا، این خراش هنوز هم قابل توجه است.

اما آن چه این فبلت را در میان سایر مدل ها منحصر بفرد کرده تنها خاصیت خود ترمیمی آن نیست. بلکه خمیده بودن این فبلت 6 اینچی آن را تبدیل به یک مدل انقلابی کرده است. صفحه نمایش این گوشی از نوع OLED است. این صفحات نمایشگر که به کمک نانوفناوری توسعه پیدا کرده اند قابلیت انعطاف پذیری را به این فبلت هدیه کرده اند.

در این فیلم قابلیت انعطاف پذیری صفحه نمایش این فبلت به آزمون گذارده می شود:

دانلود فیلم صفحه نمایشگر انعطاف پذیر LG G Flex

  • ۹۳/۰۸/۱۷
  • انجمن علوم و فناوری نانو دانشگاه فردوسی مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی